Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Esra Betül KÖLEMEN

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

menevse@sakarya.edu.tr

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Çeli̇köz, M., Kölemen, E. - Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Tutumları ve Yenilikçilik Düzeyleri - Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.1607 - DOI : 10.29299/kefad.853997 - tur - paper - 2020 - TRDizin
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SADİYE KELEŞ; ESRA BETÜL MENEVŞE; - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Örüntü Algısını Destekleyicilik Düzeylerinin İncelenmesi - 2014
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 SADİYE KELEŞ; ESRA BETÜL MENEVŞE; - Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi - Pegem Akademi - Vol.1. - pp.368 - 2014
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 GAP A - Vol.11000 - 2022-9-32-80 - 2022
2 GAP A - Vol.11000 - 2022-9-32-80 - 2022
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Yıldızlar Okul Öncesi Dönemde Parlayacak
Doğaya Açılan Pencereden Sosyal Beceri Eğitimi
Outdoor-oriented Practices in Early Childhood Eduation Project 2018-1-TR01-KA203-058784
BİLDİRİLER
Annelerin Okul Öncesi Eğitime Katılımı ile Ebeveynliğe Yönelik Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Learning Out-of School : A Study of Metaphor
Yüksek sesle okumalar ve fen konuşmaları
Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı
Ebeveyn Gündelik Zorluklar Ölçeği’xxnin Türkçe’xxye Uyarlanması: 0-36 Ay Çocuklarının Ebeveynlerine İlişkin Bir Ön Analiz
Altı yaş grubu okul öncesi çocukların sokak algılarına ilişkin zihinsel modelleri üzerine bir çalışma
Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Lisansütü Tezlerin İncelenmesi
Okul Öncesi Öğretmenlerini Matematik Etkinlikleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
48-84 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN GÖZDEN GEÇİRİLMİŞ ERKEN SAYI TESTİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerine İlişkin Yeterlilikleri ile Özyeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
An Analysis of Pre School Teachers and Student Teachers Attitudes to Inclusion and Their Individual Innovativeness Levels
OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATIK EĞITIMINE İLIŞKIN İNANÇLARI VE ÖZYETERLIKALGILARI
Investigation of the Relationship Between Pre-School Teachers’xxand Pre-Service Early Childhood EducationTeachers’xx Individual Innovativeness and Mathematics Education, Learning and Beliefs.
Determination of Middle School Student’s Misconceptions Related to The Unit of “Structure and Properties of Matter” Using a Two-Tier Diagnostic Test
Okul öncesi öğretmen adaylarının örüntü algısını destekleyicilik düzeylerinin incelenmesi
KİTAPLAR
Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular
STEM Eğitimi el Kitabı: Teoriden Pratiğe
Taking The Best From Outdoor Play A Practical Book for Parents and Practitioners of Early Childhood Education
Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Örnek Uygulamalarla Okul Öncesinde Fen Eğitimi
MAKALELER
Metaphors Related to Out of School Learning
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Okul öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Tutumları ve Yenilikçilik Düzeyleri
PRESCHOOL TEACHERS’ SCIENCE TALKS DURING PICTURE STORYBOOK TELLING
Preschool Children’s Perceptions of Street A Model Study
ÇOCUKLARI MONTESSORİ EĞİTİMİ ALAN EBEVEYNLERİN ”MONTESSORİ EĞİTİMİ” ALGISI
UZMANLIK ALANLARI
Okul Öncesi Eğitimi ,Fen Bilgisi Eğitimi